تحميل رواية بوابات راهوت pdf للكاتب أحمد خالد فؤاد

86

تحميل رواية بوابات راهوت pdf – أحمد خالد فؤاد الظلام قد يكون جميلاً لبعض الناس، ومخيفًا للبعض الآخر.. بوابات راهوت قد تكون مخرجك الوحيد من الظلام أو مدخلك إلى الهلاك..

فكرة جديدة، أسلوب سلس .. ده كان إنطباعي عن الرواية من أول ما بدأت أقرأها لغاية ما خلصتها.
الرواية حلوة جدًا بعيدًا عن بُطء سير الاحداث في البداية .. إلا إني إتصدمت بالتسلسل اللي أصبح سريع جدًا لدرجة ان اخر 50 صفحة في الرواية خطفوني واللي هو مش هقفلها غير لما اخلصهم ومن كُتر السرعة حاسة اني كُنت بجري مع الأحداث “المُمتعة” بصراحة اللي خلتني بجري معاها وفي نفس الوقت مش متضايقة.
بيميز الرواية كمان إن فكرتها مش بسيطة او بتتناول فكرة واحدة .. انا خدت انطباع عن تناسخ الأرواح بعدين لقيت الرواية بتدخلني في حتت ومتاهات تانية.

تحميل رواية بوابات راهوت pdf للكاتب أحمد خالد فؤاد

 

رواية بوابات راهوت – أحمد خالد فؤاد

بالنسبة للأسلوب في الكتابة فـ “حمدًا للرب” إنه مش عامي، لإني كنت هزعل لو فكرة زي دي تم تناولها باللغة العامية .. ومش فصحى تقيل لدرجة تُرهق القارئ. لا هي فصحى بسيطة جدًا وانا مبهورة حقيقي بإن كاتب في أول رواية يكتبها قدر يعمل ده بالفصحى ويوظف الكلام والمصطلحات بشكل صحيح.

تحميل رواية بوابات راهوت pdf للكاتب أحمد خالد فؤاد
تحميل رواية بوابات راهوت pdf للكاتب أحمد خالد فؤاد

روايات عربية روايات عالمية مترجمةرايات رومانسية 

ايمانا منا بحق اى كاتب فى تقير مصير ابداعه وحرصا على الملكية الفكرية ..

فسوف نقوم بحذف اى كتاب يراسلنا كاتبه اذا كان لا يريد ان يستفيد من كتابه ملايين القراء

وسوف نقوم بحذفه خلال 24 ساعة .

تذكر أنك حملت هذا الكتاب من موقع كوكب الكتب

للتحميل اضغط هنا

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More